Bijna zover...

5 maart 2009

Welkom op onze weblog! Over een paar dagen is het dan eindelijk zover. Na 10 maanden voorbereiding, veel frustrerende dagen en heel veel communicatie met Brazilië vertrekken we komende maandag om 19:20 richting Bélem.

In Brazilië zullen we veldwerk gaan uitvoeren diep in de jungle van het Amazonegebied maar ook een aantal keer naar de grote stad moeten voor werkzaamheden. Wanneer we de kans hebben om een berichtje achter te laten zullen we dat doen en gelijk wat foto's uploaden voor het thuisfront. Tot over een paar maanden!

Edwin & Jos.

1. Dennis:
    Hoi Edwin,

Wat leuk dat het toch eindelijk zover is. Toen je het mij vertelde op 't dorp klonk het allemaal nog priel. Heel veel succes in de jungle en we kijken zeker uit naar de verhalen + foto's!
  2. Miranda:
    5 maart 2009
    Ik wens jullie een waanzinnige reis en een hele mooie ervaring in de amazone! Het zou leuk zijn om hier wat mee te kunnen lezen en kijken, ben wel heel benieuwd.

Veel plezier en succes en kom veilig terug!
  3. Maaike:
    6 maart 2009
    Gelukkig gaat alles toch nog door en is jullie voorbereiding niet voor niks. Geniet ervan!! Ik kijk uit naar jullie verhalen!

Benijihos
  4. Kees:
    7 maart 2009
    Hallo Edwin & Jos,
    heel veel succes en plezier in de jungle.
    Hoop dat jullie reis aan alle verwachtingen voldoet.
    Gebruik de date en je klamboe en kom weer heel thuis.
    groeten uit een lekker warm en zonnig Kandahar.
    Kees
  5. Arjen:
    8 maart 2009
    Jo mannen!

Ik wens jullie allebei een goede (en vooral veilige) reis! Lijkt me wel relaxed, beetje in bomen slingeren! Gaat helemaal goed komen. Hoop snel wat mooie posts, video's of foto's te zien.

Tot snel en veel succes met het onderzoek!

gr Arjen
  6. jos sr. en marja:
    9 maart 2009
    hoi jos en edwin,
    ik mis jullie nu al en je bent nog niet eens weg, maar de voorbereidingen in vlijmen met het bomen klimmen en de theerondes waren gezellig. nog even uitzwaaien op schiphol en dan een goede vlucht toegewenst. zorg goed voor je gezondheid daar. we volgen je weblog indien mogelijk of op hyves.
    veel groeten van jos en marja.
  7. Richard:
    9 maart 2009
    Hoi Jos en Edwin,

Ik wens jullie een goede reis en een fijne jetlag toe. Heen valt wel mee trouwens, dan heb je gewoon een heeeele lange dag gehad, maar dat is het. Gewoon opblijven tot de normale plaatselijke bedtijd en lekker een hele nacht slapen. Terug is lastiger.

Ik hoop dat jullie een geschikte plaats om te overnachten vinden. Ik heb wat mogelijke adressen om hulp te vragen aan je gemaild (Jos). Veel succes met klimmen, en laat je niet door apen uit de boom jagen!

Groet,

(grote broer) Richard
  8. Jaap:
    10 maart 2009
    Ja mannen, het is zover!

Een leeg huis blijft achter, als Jos zondagnacht alles nog even snel in zijn nieuwe kamer zet...op zijn Jos dus!

Dude, ik mis je nu al...

Maar nu focussen op de reis. Ik ben blij dat het allemaal doorgaat en hoop op al het beste voor jullie. Succes met het onderzoek en voorzichtig met klimmen. Een slang is geen touw!

Ik ben nu al benieuwd naar de verhalen, maar ik zal het volgen op de pagina.

Lief zijn voor de vrouwen en zet hem op!

Groetjes,

(huisgenoot) Jaap
  9. Monique:
    11 maart 2009
    He Ed & Jos,

als het goed is zitten jullie nu in Belem voor een aantal dagen. Ben erg benieuwd hoe de reis is verlopen en zie er naar uit om iets van jullie te horen!

Groetjes Monique
  10. Aartje:
    11 maart 2009
    Hoi Edwin en Jos,

We hopen dat jullie lekker liggen te slapen en zijn heel erg benieuwd hoe jullie reis verlopen is!!. In het tijdperk van emailen en mobiel kunnen telefoneren/smsen wanneer je wilt is het vreemd en spannend nu af te wachten wanneer we wat van jullie horen.

Rust uit van jullie reis, geniet van je week in de stad en blijf goed op elkaar passen.
    groeten van Aartje en Harry